1 stycznia 2015

Dusze



James Syriusz Potter
brat | zepsuta relacja | obita twarz | "spieprzaj, James. Daj mi spokój"

Nie chcę się przed tobą przyznać do tego, że czasem masz rację. Nie zrozum mnie źle, James, wciąż jesteś wielkim wrzodem na dupie. Nie będę dla ciebie jak młodszy braciszek. Nie przeproszę cię za obitą twarz. Nie będę rozpaczać z powodu sińca pod okiem. Tylko przestań się w końcu wtrącać i daj mi żyć. A tak w ogóle to Lily woli mnie.

Lily Luna Potter
siostra | nie takie niewiniątko | papierosy | "ogolimy Jamesowi brwi"

Przepraszam za wciąganie cię w kłopoty. I za niezrozumienie. Nie chcę być jak oni, nie chcę narzucać ci, co masz robić. Nie jesteś moją malutką siostrzyczką, jesteś złośliwym chochlikiem w elfiej skórze. Nie umiem odpowiedzieć na wszystkie twoje pytania, ba, nie umiem cię nawet ochronić. Mogę za to poczęstować fajką od czasu do czasu.

Martine Mahoney
starsza siostra z wyboru | wsparcie | ucieczka do Indii | "ufam ci"

Patrzę w twoje oczy i wiem, że widzą we mnie kogoś wartościowego. Twoje ręce podnoszą mnie za każdym razem, gdy upadam na samo dno, i oplatają w ciasnym uścisku. Twoje łzy bolą bardziej niż moje własne, a uśmiech rozpromienia mi cały dzień. Dzięki tobie poznałem nie tylko smak zaufania, ale również przygody. Dopóki jesteś, wszystko będzie dobrze.

Bellamy Sangster
przyjaciel? | kilka miesięcy samotności | bójka w barze | "pchły wyjadły ci mózg"

Milczałeś przez cholerne osiem miesięcy, Bell, i dziwisz się, że dostałeś w tę śliczną twarzyczkę? Zabrałeś mi Azyla, a zdążyłem się do niego przywiązać. Nadszarpnąłeś moje zaufanie. Dlaczego więc nie potrafię ci nie wybaczyć? Chodźmy pić, Bellamy, i zapomnijmy o wszystkim, a może wszystko się ułoży. I nie mów nikomu, że gadam z wężami, okej? Proszę.

Solene Mulciber
towarzyszka zbrodni | inferiusy | czarna magia | "przecież jesteś prefektem!"

W ciągu dnia mijamy się na korytarzu i udajemy, że ledwo się znamy. A jednak gdy zapada zmierzch, stajesz się zupełnie inną osobą. Chodzącą encyklopedią na temat czarnej magii, wyszukiwarką najciekawszych książek. Szaloną poszukiwaczką przygód, która w swojej delikatności wydaje się dziwnie groźna i fascynująca. Co jeszcze ukrywasz, Solene?

Clémence Hollande
była dziewczyna | ucieczka | rozszczepienie | "gdzie jesteś, Clém?"

Nie spodziewałem się, że kiedykolwiek poczuję coś do osoby, która rozszczepiła mi rękę. Życie jednak umie być pełne niespodzianek. Wydobywałaś ze mnie dziwną energię i ciche słówka, a teraz zniknęłaś i została po tobie ledwie widoczna blizna na ramieniu. Mam nadzieję, że jest ci dobrze. I jeśli spotkasz swoją babcię, podziękuj jej za wszystko, co dla mnie zrobiła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz